12 Ιουλ 2011

Νέα αποδοκιμασία του Πάγκαλου ...

Δεν τον αφήνουν σε ησυχία τον Πάγκαλο...

Νέα αποδοκιμασία σε ταβέρνα στην Τζιά


Σε ταβέρνα στη Τζιά έγινε στόχος πάλι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και η 

παρέα του.Ένα νεαρό ζευγάρι που καθόταν σε διπλανό τραπέζι »ερεθίστηκε» στη 
θέα του Θ.Πάγκαλου και ακολούθησε ο ξής διάλογος, σύμφωνα με τον Realfm.
Η νεαρή κοπέλα είπε στον Θ.Πάγκαλο :»Εγώ έχω διορισθεί με το ΑΣΕΠ. 

Δεν τα φάγαμε μαζί. Γιατί μου κόβεται τα λεφτά μου;»
Τότε πήρε το λόγο συμπληρώνοντας ο φίλος της :»

 Ξεπουλάτε την πατρίδα».
Αμέσως μετα ο Θ.Πάγκαλος απάντησε αναρωτώμενος : »Εγώ τα κάνω μόνος;»
Τότε του απάντησε ο νεαρός :»Είσαι μέρος του συστήματος».
Ευτυχώς πριν χοντρύνει και άλλο το επεισόδιο, μία άλλη παρέα επενέβη 

λέγοντας στην κοπέλα: »Δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις. Έχουν δικαίωμα να φάνε.
 Άφησέ τους να φάνε μια μπουκιά και μη τους ψηφίζεις».

eglimatikotita - ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ NEWS