Εξετάζεται η βιωσιμότητα του έργου μέχρι τον Πύργο
Παράταση έως τα τέλη Οκτωβρίου φαίνεται ότι παίρνουν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Δημοσίου
Στα δύο από τα τέσσερα έργα, πάντως, δηλαδή την εθνική οδό Ελευσίνας - Πάτρας - Τσακώναςκαι παραχωρησιούχων για το μέλλον των τεσσάρων «παγωμένων» αυτοκινητόδρομων. Οι συζητήσεις προχωρούν σε καλό κλίμα και παράγοντες των δύο πλευρών εκφράζουν την αισιοδοξία ότι η κατάληξη θα είναι θετική. Βασικός σκόπελος για την επίτευξη συμφωνίας είναι η οικονομική «ισορροπία» στα τέσσερα έργα, η οποία μπορεί να επανέλθει μόνο με γενναίες εκατέρωθεν υποχωρήσεις. και τον Ε65 (Λαμία - Εγνατία Οδός), Δημόσιο και παραχωρησιούχοι φαίνεται να συγκλίνουν ότι ο μόνος δρόμος σωτηρίας είναι κατ’ αρχάς η γενναία περικοπή... χιλιομέτρων (που θα περιορίσει σοβαρά τις χρηματοδοτικές ανάγκες των δύο έργων). Για τον πρώτο οδικό άξονα, αυτό σημαίνει ότι είναι εκτός συζήτησης το τμήμα Πύργου - Τσακώνας: για 22 χλμ. (Κάτω Σαμικό - Νέδα) υπάρχει απόφαση του ΣτΕ, ενώ στα επόμενα 15 χλμ. (Νέδα - Καλό Νερό) δεν υπήρχε δυνατότητα κόμβου... άρα δε θα οδηγούσε πουθενά. Εφόσον το τμήμα Πύργου - Τσακώνας «κοπεί», τότε δεν υφίσταται λόγος για την παράκαμψη Πύργου (15 χλμ. ιδιαίτερα υψηλού κόστους, καθώς περιλαμβάνει σήραγγες) εφόσον θα οδηγεί πλέον... στον Αλφειό. Υπό συζήτηση, τώρα, είναι αν θεωρείται βιώσιμο το τμήμα Πάτρας - Πύργου (74 χλμ.) ή η κατασκευή του θα μετατεθεί στο μέλλον. Η επιλογή αυτή δε θα είναι απαραίτητα η «ταφόπλακα» του συγκεκριμένου τμήματος, καθώς άνω του 70% των αναγκαίων εκτάσεων στο τμήμα Πάτρας - Πύργου έχει ήδη απαλλοτριωθεί, οπότε υπάρχουν ο σχεδιασμός και η γη. THARROSNEWS |
........................................Η ζωή στη Πύλο... κουβεντιάζοντας ;;; από μακριά με αγάπη και νοσταλγία χωρίς σκοπιμότητες